בואו נדבר כבר...

  • White Facebook Icon

איריס אסיה | ייעוץ עסקי למטפלים | 0507770310 | iris@irisasia.co.il

© 2019 by IRIS ASIA

  • איריס אסיה

אז למה שיבואו דווקא אלי?| טיפ שיווקי למטפלים

"אז למה שיבואו דווקא אלי?" הלקוחות שלי, וכמובן גם הסטודנטים יודעים שהסוד ליומן מלא טמון בייחוד ובבידול שלהם כמטפלים.

בהתחלה זה נשמע להם ממש לא הגיוני. חלקם אפילו מתרעם ״מה פתאום!?! אם אגדיר את עצמי כמטפלת רק בבעיות עיכול, אפספס המון לקוחות. למה שלא אפתח את עצמי לכוווולם? למה שלא אטפל בהכל? גם בבעיות גב. וגם בחולי סרטן וגם בסטרס... הרי זה מה שלמדתי. לטפל בהכל ובכולם.״

אז נכון, על פניו זה באמת נשמע לא הגיוני, אבל זו המציאות בעולם תחרותי רווי מטפלים. הדרך להצליח זה לייחד את עצמך כך שאתה פועל מעל התחרות. כי בואו נחשוב רגע. אם למישהו יש בעיה במערכת העיכול, והוא עושה גוגל כדי לחפש נטורופתית, למה שיבחר להגיע דווקא אליך כשיש כל כך הרבה כמוך. מה יש אצלך שאין אצל האחרים? לא יותר הגיוני שיבחר מטפל שמתמחה בדיוק בבעיה הספציפית שלו? מישהו שזה מה שהוא עושה מהבוקר עד הלילה? תזכרו, מי שמצהיר שהוא מטפל בכולם ובהכל, בסופו של דבר לא מטפל באף אחד. ככה זה כשיש תחרות.

ולכן, סוד ההצלחה הוא במציאת הנישה, הייחוד ,הבידול. לדייק את עצמנו לתחום ספציפי ולהפוך לאוטוריטה בתחום. השיווק הופך יותר קל כי אנחנו יודעים לאפיין את קהל היעד שלנו. הביטחון שלנו כבעלי מקצוע גובר כי יש לנו המון ידע וניסיון בתחום ספציפי. בכך אפשר גם למשוך לקוחות איכותיים שיהיו מוכנים לשלם הרבה יותר עבור הטיפול ממומחה לבעיה שלהם. רק ככה בעצם אפשר לנצח את התחרות ולבלוט מעל כולם.

דרך אגב, זה בדיוק מה שאני עשיתי. במקום לתת ייעוץ עסקי לכווולם, בידלתי וייחדתי את עצמי רק למטפלים, קהל יעד שאני מכירה היטב וגם אוהבת. האם יש לי תחרות? הרבה, הרבה פחות.


22 views