• איריס אסיה

"הלו? יש מישהו בקליניקה?" טיפ חשוב בשיווק למטפלים

עודכן ב: ינו 9

אתם בטח יודעים שכמטפלים בעלי קליניקה, הטלפון שלכם הוא מכשיר עבודה לכל דבר. ולכן, חשוב קודם כל להיצמד אליו כדי להיות זמינים.


תצפו לזה שתקבלו שיחות גם ממספרים לא מוכרים. זה שהטלפון מצלצל ועל הצג מופיע מספר לא מזוהה, זה לא לא אומר שזו רינה מהבנק, או מירי קצינת המילואים, אז אל תהיו מופתעים ובטח לא חשדניים.

נהפוכו. מומלץ תמיד לענות באנרגיות גבוהות בסגנון מזמין – לא איזה “הלו” מפוחד או מנומנם, אלא “שלום!” פתוח ומזמין.


תחייכו! זה יגרום לשיחה להתנהל באנרגיות גבוהות וחיוביות (אני ממליצה לקיים את השיחות מול מראה – עושה פלאים).


אל תנהלו את השיחה כשאתם באמצע קניות בסופר, בגינה עם הילד, בתור לרופא, באמצע ארוחה ואפילו לא כשאתם נוהגים. אתם רוצים להיות סופר מרוכזים, קשובים וחדים. חשוב מאד לקיים את השיחה במקום שקט כשאתם נוכחים, קשובים ומרוכזים ב- 100% כדי שהמתעניין ירגיש שיש כאן מטפל מקצועי, וגם כדי שלא תשאלו שאלות מפגרות ותגידו שטויות שיגרמו לכם לפספס את המתעניין פוראבר.


קרה לי לא פעם ולא פעמיים שעצרתי את הרכב בצד כדי לדבר עם מטפלת, וגם לא פעם השארתי את העגלה בסופר ויצאתי לשבת על ספסל בחוץ (העגלה חיכתה לי אחרי השיחה). אם בכל זאת אין לכם אפשרות להתפנות, תענו, תתנצלו שאתם לא פנויים ותעדכנו בדיוק מתי אתם חוזרים למתעניין " אפשר לחזור אליך עוד 30 ד'?" ותחזרו!


ואולי ההמלצה הכי חשובה שלי. אל תייבשו פנייה חמה. מתעניין מתקשר בדיוק בנקודה שהוא כבר לא יכול לסבול יותר. הוא צריך עזרה ועכשיו. אם לא תחזרו אליו מיד, הוא מתקרר, או מוצא מטפל אחר או שפשוט שוכח מכם. חבל!

אז מה אתם אומרים? מסכימים?


15 צפיות0 תגובות