• איריס אסיה

כולם אומרים ש... אז מה? שיגידו! שיווק הקליניקה למטפלים

כשהתחלתי לבנות את עצמי כיועצת עסקית למטפלים מאד נבהלתי. זה קרה כשהתחלתי לעקוב אחרי כמה מהיועצים הגדולים והמוכרים במטרה ללמוד קצת את השוק. ומה שמצאתי זה שוק גדול, תחרותי ורועש. כל כך הרבה רעש. יואוו… מצאתי יועצים עם מערכות שיווק משומנות שמבטיחים הבטחות גדולות, כאלה שמפרסמים בענק, מוציאים כמויות של ניוזלטרים שלא מביישים את ערוץ פוקס ניוז, מעלים ובינרים כל שני וחמישי, שולחים מלא הודעות, תזכורות ודפי נחיתה ארוכים מהסוג הזה שלא נגמרים עם ים של המלצות וסרטונים של לקוחות. ואני מסתכלת ונבהלת. שיאוו...כמה עבודה, כמה מילים, כמה השקעה, כמה רעש. איך הם מספיקים? איזה קצב מטורף. מה הם לוקחים? הם ישנים בכלל? כי זה לגמרי לא אני. ואני שואלת (את עצמי) מה, ככה זה צריך להיות? ככה גם אני צריכה להיראות ? גם אני צריכה את כל ההו הא הזה כדי לצמוח ולגדול? איזה סיוט. ואז, קיבלתי החלטה נחושה שלא. אני כאן כדי להישאר וכדי שזה יקרה אני צריכה ליהנות וגם אם ייקח יותר זמן אין מצב שאני מאלצת את עצמי לאמץ סגנון שהוא פשוט לא אני. החלטתי לעשות את זה בדרך שלי - שיווק שקט יותר. רגוע יותר. ללכת בדרך של גדילה אורגנית וטבעית צעד אחרי צעד כי זה מה שמתאים לי. וזה עובד לי כל כך יפה. הרבה מטפלים שרוצים לצאת לדרך ולהקים קליניקה מגיעים אלי מאד מבוהלים. הם חושבים שכדי להצליח הם צריכים להיות כמו ה״הם״. הם חושבים שיש רק דרך אחת נכונה. אז ממש לא. מי שמצליח הוא בסופו של דבר מי שמתמיד ומי שמתמיד הוא זה שגם נהנה, אוהב ומרגיש נוח בדרך שלו לשווק ולמכור את הטיפולים שלו.

זכרו ש - YOUR WAY IS NOT MY WAY ואל תתנו לרעש בחוץ לסחרר ולהחליש אתכם. בדיוק כמוני.





#שיווקקליניקה

#ייעוץעסקי

#הקמתקליניקה

#הגדלתקליניקה

#שיווקלמטפלים

17 צפיות0 תגובות