• איריס אסיה

מה עדיף... לכתוב או לדבר

האם ידעתם שהסיכוי למכור למתעניין את השירות-המוצר שלנו גבוה יותר (על פי מחקרים) כאשר מדברים אתו טלפונית ולא רק מתכתבים? האמת, די הגיוני.

אז בואו נניח שמישהו הגיב לפוסט שלי וביקש פרטים נוספים. אני יכולה לרשום לו את הטלפון שלי ואז לקוות מאד שייצור איתי קשר. מהניסיון שלי, בלא מעט מהמקרים אני מחכה ומחכה והם פשוט לא מתקשרים. פספוס.

ולכן, אני תמיד רוצה לגרום למתעניין לתת לי את הטלפון שלו. אז איך עושים את זה? עונים למתעניין באותו ערוץ שפנה אלי. אומרים לו שנשמח לשוחח איתו ואז רושמים לו את המספר שלנו ומיד מבקשים גם את שלו. זה מה שנקרא "עקרון ההדדיות"שאומר שאם אני רוצה לגרום למישהו לעשות משהו, אני קודם כל אעשה את זה בעצמי. נסו לחייך למישהו, ותראו מה קורה. ספרו למישהו משהו אישי עליכם, ותראו מה יספר לכם על עצמו.

אתם יודעים, ההצלחה העסקית שלנו בנויה מכל מיני פטנטים וניואנסים קטנים שאם לומדים ומיישמים אותם, הכל נהיה יותר פשוט


12 views

בואו נדבר כבר...

  • White Facebook Icon

איריס אסיה | ייעוץ עסקי למטפלים | 0507770310 | iris@irisasia.co.il

© 2019 by IRIS ASIA