בואו נדבר כבר...

  • White Facebook Icon

איריס אסיה | ייעוץ עסקי למטפלים | 0507770310 | iris@irisasia.co.il

© 2019 by IRIS ASIA

  • איריס אסיה

"?למה לא הולך לי"

היא רצתה לדעת למה לא הולך לה.

רפלקסולוגית מקסימה שלפני שנה פתחה קליניקה בבית. "למה אין פניות? למה אין מטופלים? למה הקליניקה ריקה?!? היא סיפרה לי שפרסמה, שיווקה. עשתה הכל.

היא כבר באמת מיואשת. מתוסכלת. שלא נדבר על כך שהיא כבר חושבת שהיא לא מספיק טובה.

ביקשתי לדעת בדיוק איזה פעולות שיווק עשתה עד כה. ומה אני מגלה? שהמטפלת המקסימה פרסמה מודעה קטנה במקומון (ובגלל שלא נכנסה אפילו פנייה אחת, היא לא המשיכה). היא גם השאירה אצל כמה חברות כרטיסי ביקור וביקשה שייתנו למי שהן מכירות, כתבה כמה פוסטים בעמוד העסקי שלה בפייסבוק ו... זהו. זהו?!?

אז, כדי שאף אחד לא יתייאש, ירגיש רע או חס וחלילה יחליט לסגור את הקליניקה, אני רוצה להציג לכם קונספט חשוב מאד בשיווק - "Touch Points" שמדבר על כך שיש צורך ב- 5-7 נקודות מגע עם לקוח פוטנציאלי לפני שהוא מחליט לרכוש ממך משהו.

זה אומר שבעצם לקוח פוטנציאלי צריך "לפגוש" אותך 5-7 פעמים במדיות שונות (כמו דיוור במייל, מודעה בפייסבוק, המלצה, כתבה בבלוג וכיוצ"ב). נקודות המגע מאפשרות לו "להתיידד" איתך וגם "לאהוב" אותך ולהוביל אותו בסופו של דבר גם לרכוש ממך.

תחפשו דרכים ליצור נקודות מגע שונות ומגוונות עם קהל המטרה שלכם והכי חשוב... לא להתייאש. זה לוקח זמן אבל כשזה מצליח זה נ ה ד ר.


18 views