• איריס אסיה

מה קורה פה? האמת על שיווק מפה לאוזן

זה קטע מוזר. אחרי הרצאה, מלא אנשים ניגשים לבמה, אומרים שהיה נפלא ומבקשים כרטיס ביקור ופרטים כי הם רוצים להזמין לאירוע הבא שלהם. כנ"ל לגבי טיפולים. מטופלים נאמנים מספרים כל שבוע כמה הם ממליצים עלינו ושהם סיפרו להוא ולהיא איזה "קוסמים" אנחנו. ואנחנו בטוחים שזהו, ממחר אנחנו צריכים שתי מזכירות שישתלטו על הטלפונים. אבל, בפועל כלום. לא קורה כלום. אף אחד לא מתקשר. תעלומה. זה היה גומר אותי בתחילת הדרך. הייתי מסיימת הרצאה מול 200 איש וכולם היו רצים לבמה לבקש פרטים. הייתי בעננים בטוחה שכל הצרות שלי נפתרו.

אז מה בדיוק קורה כאן. אנשים שומעים הרצאה, מזדהים, צוחקים, נקשרים והם באמת רוצים להפיץ את הבשורה. הם נמצאים באיזה היי מטורף (כמובן, אם ההרצאה טובה). ואז, הם חוזרים הביתה. הכרטיס ביקור בתיק. וההתלהבות מתפוגגת, השגרה שוטפת והם קצת שוכחים מאתנו. גם המטופלים שלנו, מרגישים מצויין בזמן הטיפול וגם אחריו. מחמיאים, מפרגנים, מבטיחים. אבל גם הם חוזרים למשרד, לבית, לצרות וסוג שוכחים מאתנו. עד שביום בהיר אחד הם מתקשרים, ככה "out of nowhere" כי הם צריכים.



אז מה אני רוצה להגיד לכם: 1. לא לצפות למבול של טלפונים אחרי הרצאה. לא לצפות שבני המשפחה של המטופלת מאתמול יתקשרו היום. פשוט לא לצפות. 2. אם לא מצפים גם לא מתאכזבים. 3. ממשיכים, ממשיכים, ממשיכים. ההצלחה היא מסע ארוך. צעדים קטנטנים. 4. פועלים בעוד ערוצי שיווק (יש עוד מלא) ולא מסתמכים רק על פעולה אחת ואז יום אחד, הללויה!. הנס קורה. מקבלים טלפון של מישהי ששמעה את ההרצאה שלנו לפני שנה וחצי ועכשיו מארגנת אירוע בעבודה. או שפתאום מישהי מתקשרת ומספרת שקיבלה את הטלפון מחברה ורוצה שנעזור לה. מי זה הטמבל שהבטיח לנו OVER NIGHT SUCCESS?

0 views

בואו נדבר כבר...

  • White Facebook Icon

איריס אסיה | ייעוץ עסקי למטפלים | 0507770310 | iris@irisasia.co.il

© 2019 by IRIS ASIA