• איריס אסיה

מה שלא נעשה פשוט לא יקרה! טיפ שיווק קליניקה למטפלים


כשנפגשנו לפני כמה ימים היא סיפרה לי שמאז הפגישה האחרונה שלנו בנוגע לשיווק הקליניקה שלה לפני שבועיים היא לא עשתה כלום. ״כלום? ממש כלום?״, שאלתי מופתעת. מוזר. דווקא נפרדנו בפעם הקודמת באנרגיות גבוהות כשהדרך הפכה להיות מאד ברורה ואחרי שהחלטנו על כמה משימות כדי להתקדם עם הקמת הקליניקה. כששאלתי אותה מה קרה, היא אמרה לי שהיא לא יודעת. היא מאד רצתה ותכננה אבל ״לא יצא״ לה. אמרה שהיתה עסוקה בכל מיני עניינים. סיפרה שהיה איזה בוקר אחד שישבה על הדברים אבל אחרי שעה כבר היתה צריכה ללכת. לשאלתי, גם לא יצא לה להתקשר ולעדכן אותי. אז ככה אי אפשר לבנות קליניקה. יש משפט נחמד שאומר שאף אחד לא יכול לעשות במקומנו כפיפות בטן. יותר מזה, מי שרוצה קוביות בבטן לא יכול לעשות כפיפות בטן פעם ב... ורק כשבא לו.

מי שרוצה קליניקה מצליחה, להיות מטפל מבוקש ולהתפרנס בכבוד חייב קודם כל ולפני הכל להתחייב ולהתמסר. זה אלף בית. זה אומר לשים את זה בסדר עדיפות גבוה, לפנות לזה זמן (והרבה), לעבוד בזה יום יום בהתמדה, לפתח, לבנות, לשווק בחריצות ובנחישות ולא רק כשיוצא או כשבא וכשנגמרו הסידורים האחרים. זה פשוט לא עובד אחרת. זה עסק. לא תחביב. הסברתי לה את כל זה. מקווה שזה יעזור. עכשיו זה בידיים שלה כי בסופו של דבר מה שהיא לא תעשה, פשוט לא יקרה.




שיווק הקליניקה. ייעוץ עסקי למטפלים. הקמת הקליניקה. יועצת עסקית

27 צפיות0 תגובות