הפודקאסט | הצלחה עסקית למטפלים | שיווק למטפלים | איריס אסיה
top of page
Violet Flowers

הפודקאסט הצלחה עסקית למטפלים

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לפרקים קצרים ומשוחררים שעוסקים בעיקר בשיווק וניהול הקליניקה שלכם, רעיונות, טיפים והרבה השראה ומוטיבציה איך להגיע ליותר אנשים שזקוקים לכם הכל בדרך נעימה ונוחה שמתאימה לכם. זו המטרה שלי- לגרום לאנשים שזקוקים לכם למצוא אתכם כדי שתוכלו לעזור להם להחלים, לשנות ולרפא. הכל באהבה, שלכם איריס
 

  • Spotify

01

למה צריך לצאת לדרך גם כשזה לא מושלם?

אוף כמה שאנחנו אוהבים לסבך את החלומות והרצונות שלנו כשאנחנו מפחדים לעשות משהו חדש, נכון? אנחנו רוצים שזה יהיה מושלם ואז משכנעים את עצמנו שעד שזה לא יהיה , אי אפשר להתחיל. זה מה שכמעט קרה לי עם הפודקאסט הזה.

02

השאלה הכי חשובה שכל מטפל צריך לשאול את עצמו בתחילת הדרך

היום אני רוצה להתחיל את הפרק שלנו עם שאלה סופר חשובה שאני שואלת כל מטפל שאני מלווה וכמובן פותחת כל קורס שאני מעבירה למטפלים. זו שאלה שיכולה למנוע מכם אכזבות ותסכולים בהמשך הדרך. אני רוצה לשאול אתכם – מה אתם רוצים – עסק או תחביב?

03

מה הטעות הכי הנפוצה שמטפלים עושים כשהם יוצאים לדרך ומקימים קליניקה חדשה

השבוע קיבלתי שיחת טלפון ממדריכת הורים שכבר ב"הלו" שלה הרגשתי עד כמה היא מיואשת. היא כל כך שמחה שמצאה מישהי כמוני הי היא עוד שנייה מרימה ידיים וסוגרת את הקליניקה שפתחה לאחרונה. היא כבר חודשים עושה כל כך הרבה – מפרסמת וכותבת גם בפייסבוק, גם באינסטגרם, סרטונים, סטוריז, רילס. רק ממה שסיפרה לי התעייפה. היא משווקת, מפרסמת משקיעה זמן וכסף אבל נאדה. הקליניקה ריקה אבל היא מלאה בייאוש ואכזבה. חוסר ביטחון וספקות.

04

חולמים על קליניקה שעובדת רק מפה לאוזן ולמה כדאי שתתעוררו

 מטפלים (וגם שלי, בתחילת הדרך) שהעסק שלהם יצליח רק משיווק מפה לאוזן. הם ייתנו שירות טוב, יהיו מקצועיים, יגיעו לתוצאות טובות והקליניקה כבר תתמלא מהמלצות והפניות של לקוחות מרוצים. החלום הזה שלא נצטרך לשווק, למכור ולפרסם זה חלום שכדאי להתעורר ממנו כי ברוב הפעמים לא נגמר טוב. בגלל שאני רוצה שיהיו לכם חלומות טובים ומתוקים, בפרק הזה אני מסבירה מה ההבדל בין שיווק מפה לאוזן פאסיבי לשיווק מפה לאוזן אקטיבי ואיך כל אחד יכול בכמה פעולות פשוטות (ולגמרי לא מפחידות שלא נדבר על זולות) להתחיל כבר מהיום  להגדיל את התנועה בקליניקה. מקווה שתיהנו. 

---

05

 איזה תכונה כדאי שתהיה לכם אם אתם רוצים קליניקה מצליחה

כשהגעתי ללמד מטפלים בפעם הראשונה, שמעתי ש-90% מהבוגרים לא מצליחים להחזיק קליניקה עצמאית לאורך זמן. ואוו איזה נתון מטורף. כמה השקעה בזמן, לימודים, כסף ובסוף לא מצליחים להפוך את הידע גם לפרנסה קבועה לאורך זמן. הרוב פותחים קליניקה אבל לא מצליחים להחזיק אותה. וזה לא בגלל שהם לא מטפלים עם המון ידע מקצועי וכישורים. אבל מסתבר שזה לא מספיק. כי על מנת להצליח לאורך זמן, אנחנו צריכים תכונה שנקראית גריט. בפרק הזה אני מדברת איתכם על המרכיבים של גריט ולמה זה כל כך חשוב למי שרוצה קליניקה מצליחה ומפרנסת שלא נדבר על יציבה. 

06

  "מי הבוס בקליניקה שלי?" - פרק שיגרום לכם גם להפסיק לרעוד כשמטופל מבקש הנחה או אומר "זה יקר לי" 

ש לנו נטייה במיוחד בתחילת הדרך לחשוב שאנחנו צריכים להקריב את עצמנו לטובת המטופלים. אמרו לנו "הלקוח תמיד צודק" ושאם אנחנו רוצים להצליח אנחנו צריכים לעשות את מה שהלקוח מבקש אחרת נפסיד אותו. אז אני רוצה להגיד לכם שזה ממש לא צריך להיות ככה.  פתחנו את העסק שלנו, את הקליניקה בראש ובראשונה כדי שיהיה לנו טוב, כדי שנקום בבוקר ונעשה, נטפל, נלווה בשמחה עם הרבה משמעות והגשמה.

 אחרי שתשמעו את הפרק הזה, כבר לא תרעדו כל פעם שלקוח פוטנציאלי יגיד לכם "יקר לי" או "אפשר הנחה" 

07

מה עושים עם כל התחרות? - פרק חשוב על הדרך להפוך למטפלים מוכרים ומבוקשים

שוק המטפלים צפוף. יש כל כך הרבה תחרות - כולם נראים ונשמעים אותו הדבר. לעיתים, הדרך היחידה לבלוט היא להוריד את המחיר. זה לא מה שאתם רוצים לעשות. בפרק הזה אני  מדברת על איך אפשר לצאת מהתחרות, איך אפשר לבלוט בים של מטפלים ולהתחיל למשוך את המטופלים שמחפשים אתכם..

.תצטרפו אלי לפרק סופר חשוב על בידול וייחוד

08

איך לקדם את הקליניקה בארוחת החג או בכל בילוי חברתי ומשפחתי

רגע לפני כל ארוחות החג והאירועים המשפחתיים הארוכים וגם ה- ״קצת״ מייגעים , הנה פרק חשוב  איך כל אחד יכול לקדם את הקליניקה, הסדנא והטיפולים שלו בזמן אכילת הגפילטעפיש והרגל הקרושה.

בפרק הזה אני מקווה לפתוח לכם את הראש ולהראות לכם שאת הקליניקה אפשר לקדם גם מחוץ לרשתות החברתיות. חג שמח. רוונטי לכל חג או בילוי חברתי ומשפחתי

bottom of page