שיווק למטפלים זה לא בשבילכם? אולי תופתעו שזה דווקא כן! | ייעוץ עסקי למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

שיווק למטפלים זה לא בשבילכם? אולי תופתעו שזה דווקא כן! | ייעוץ עסקי למטפלים

עודכן: 24 באוג׳ 2021

הרבה מטפלים אומרים לי "איריס, זה לא בשבילי השיווק הזה. מה לי ושיווק ומכירות. זה ממש לא אני. אולי פשוט אמצא מישהו שיעשה את זה במקומי. שימכור, יכתוב, יפרסם. אני רוצה רק לטפל".


את האמת, זה היה גם החלום שלי בתחילת הדרך. להעביר את זה הלאה, רחוק ממני כדי שאוכל לעשות רק את מה שאני אוהבת. מזל גדול שזה נשאר רק חלום.

למה?

כי אף אחד לא יכול לעשות את זה יותר טוב ממני. בעצם, ... חוץ ממני.


אף אחד לא יכול למכור אתכם כמו שאתם יכולים למכור את הטיפולים שלכם. לאף אחד מלבדכם אין את התשוקה, האמונה, האותנטיות בטיפולים שלכם. אף אחד לא יכול להבין בדיוק מה אתם עושים ומה חווה המטופל שלכם. אף אחד גם לא יכול לשכנע מתעניינים שמה שהם צריכים זה אתכם, שאתם הפתרון לכאב שלהם.


יותר מכך, הקהל שלכם צריך להתחבר אליכם לפני שהוא יוצר קשר. אם ייחשף לשיווק פלסטי, רדוד וגנרי שמישהו אחר עשה במקומכם, זה לא יקרה. ההתרחקות שלכם מתהליך השיווק, מכתיבת המסרים והתכנים שלא נדבר על תהליך המכירה בפועל, יכול רק לפגוע בכם, לגרום לאכזבה ולהרבה הוצאות כספיות.


לא מזמן סיפרה לי מטפלת שהיא זרקה 20 אלף שקל לפח כי חתמה על חוזה לחצי שנה עם איזה חברה שהבטיחה שתעשה עבורה את כתיבת הפוסטים. לדבריה, זה היה קטסטרופה.


אז מה עושים?

ראשית, מקבלים את זה שזה חלק בלתי נפרד מהעסק שלנו, מהקליניקה והטיפולים כי מי שלא יקבל את זה ... מממ פשוט לא יהיו לו ממש מטופלים.

ושנית, לומדים!

לומדים לאט לאט להתיידד עם כל המסביב של הטיפולים. לומדים שלמכור זה בסך הכל לספר מה אנחנו עושים ואיך אנחנו עוזרים. זה בטח לא לדחוף ולנג'ס. ומתחילים לפתח קול וסגנון ייחודי לכם.

מקבלים את זה שאי אפשר להעביר את זה הלאה ושחשוב ללמוד איך למשוך את הלקוחות המתאימים עבורנו לקליניקה שלנו.


אז בואו נחליט עם ראש פתוח ועיניים סקרניות שאנחנו רוצים להשקיע וללמוד איך לנהל, לשווק, למכור ולפרסם את העסק הנפלא שלנו. כי אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה טוב יותר מאתנו.


ואתם יודעים מה?

זה גם לא כל כך מסובך. באמת.

מטפלים שאני מלווה ומכשירה יכולים לספר לכם על שיטה נוחה, רכה, עדינה וטבעית מותאמת בראש ובראשונה לאופי ולשגרת היום יום שלהם.


ועוד משהו, אין הרגשה יותר טובה מלקחת שליטה על השיווק של הקליניקה שלנו, להחליט מה לעשות, על מה לכתוב, מה לחשוף, איזה תמונות להעלות, במה להתמקד. זה מאפשר לנו גם להיות לפעמים קצת ספונטניים ונועזים מה שלא מתאפשר כשמישהו אחר עושה את זה במקומנו.


אז מה אני מציעה לכם?

בואו ניפגש! 1:1

אלמד אתכם בדיוק מה לעשות. בהתחלה נעשה ביחד, כדי שאחר כך תעשו לבד.

יהיה לנו כיף! טוב נו, יהיה אבל מעניין 🤨


31 צפיות0 תגובות
bottom of page