איך אתם אומרים "הלו"? - טיפ שיווק למטפלים | הצלחה עסקית למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

איך אתם אומרים "הלו"? - טיפ שיווק למטפלים | הצלחה עסקית למטפלים

עודכן: 23 באוג׳ 2021

"תתקשרי אליה, נראה לי שהיא בדיוק מה שאת מחפשת", אמרתי לחברה שבאחת הפגישות שלנו סיפרה לי שהיא סובלת כבר תקופה מחרדות וכבר לא יודעת מה לעשות. לא בא לה להתחיל טיפול פסיכולוגי וגם כדורים זה לא משהו שבא בחשבון.


לפני כמה ימים ראיתי במקרה באיזה תוכניות בוקר בטלוויזיה אייטם על מטפלת בביופידבק שעוזרת לאנשים ללמוד לשלוט ולהפחית חרדות. היא סיפרה שמגיעים לקליניקה שלה אנשים בדיוק במצב של החברה שלי שרוצים פחות לדבר ויותר כלים. התרשמתי מאד ממנה ומהדרך שבה סיפרה והדגימה. הרמתי לחברה טלפון בהתרגשות ואמרתי לה שהיא חייבת לפנות למטפלת.

בערב, החברה התקשרה ואמרה "איריס הרמתי אליה טלפון ומה אני אגיד לך, ממש לא עשתה עלי רושם". היא סיפרה שהמטפלת נשמעה מופתעת בכלל שמישהו מברר פרטים על הטיפולים שלה. היא גם דיברה בהססנות, גמגמה, נשמעה עייפה ולא ברורה. בקיצר, לא עשתה רושם מקצועי ו"לא באה לי טוב", לדברי החברה.

אתם כבר מבינים שהיא לא קבעה איתה. אמרה לה בסוף השיחה שהיא תחשוב על זה ותחזור אליה. חשבתי לעצמי כמה חבל - גם לחברה אבל במיוחד למטפלת שפספסה לקוחה חדשה וטובה רק בגלל שלא היתה מוכנה לשיחה.


ולכם מטפלים יקרים, אני אומרת - אם יש לכם קליניקה פרטית ואתם רוצים למלא אותה במטופלים, תזכרו שכל שיחה ממספר לא מוכר עלולה להיות ממתעניין חדש. תהיו מוכנים. אם אתם באמצע נהיגה, תעצרו בצד. אם אתם בקניון, תתרחקו מהרעש. כנסו לאנרגיות גבוהות. תענו בצורה מזמינה. תתלהבו. דברו בקול ברור. תקשיבו. תהיו מרוכזים. תכינו תסריט שיחה. תנו לצד השני להבין שאתם שם בשבילו. וזכרו, שיש לכם הזדמנות אחת בלבד לעשות רושם. לצערי, החברה כבר לא תקבע עם המטפלת, גם אם אנסה לשכנע אותה. מעוניינים לקבל מדריך מתנה - איך לעשות שיחה כמו שצריך עם מתעניינים. בבקשה - https://www.irisasia.co.il/copy-of-31-7-19-1


55 צפיות0 תגובות
bottom of page