למה שיווק זה כן בשבילכם - פוסט חשוב למטפלים שמשוכנעים ששיווק הקליניקה זה לא בשבילם.
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

למה שיווק זה כן בשבילכם - פוסט חשוב למטפלים שמשוכנעים ששיווק הקליניקה זה לא בשבילם.

עודכן: 11 בספט׳ 2023

כמה פעמים שמעתי ממטפלים שמספרים לי ששיווק עושה להם לא טוב, שמכירות זה לא בשבילם, שהם לא מתחברים לכל הקטע של המכירות והפרסום. הם אומרים ומשכנעים את עצמם ש- "זה לא אני – זה מרגיש לי לא נוח שאני צריכה למכור את עצמי". הם רוצים להתרחק מזה כמה שאפשר. זה לא נעים להם. המקור לסלידה נובע מכך ששיווק נתפס כמשהו לא מכובד, משהו שדוחפים לאחר באגרסיביות עם שכנועים ותחנונים, העיקר שיסכימו לקנות. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה.


אחד מהשיעורים שלי בקורס הקמת קליניקה למטפלים עוסק באיך למכור בצורה נוחה וידידותית. אני קוראת למפגש באופן מוגזם "מתאהבים במכירות" כי המטרה שלי לגרום למטפלים להבין שלמכור זה לפזר את הטוב שאנחנו עושים לעולם.


תחשבו על זה. אם אתם מאמינים שאתם מטפלים טובים ומוכשרים שיכולים לעזור להרבה אנשים להרגיש טוב, להתרפא ולפתור כאבים וסבל, לא כדאי שיידעו עליכם? אל תמכרו, רק תספרו לאנשים מה אתם עושים ואיזה בעיה אתם פותרים ואיך יש לכם את היכולת לעזור לאנשים להרגיש יותר טוב בחיים שלהם. לשווק זה בסך הכל להגיע ליותר מטופלים שזקוקים לכם. במקום למכור ולשווק, פשוט תספרו ותשתפו.


כשאתם כותבים פוסטים בפייסבוק כדי לקדם את הקליניקה, תעשו את זה לא ממקום של התרברבות או דחיפה אלא ממקום של לידע את הקהל שעלול להיזקק לטיפולים שלכם. ממקום שחשוב כל כך שידעו שאתם יכולים לעזור – שלא יהיה מישהו שלא יידע מה השירות שאתם מציעים ויפספס את כל הטוב שאתם יכולים להביא.


לפני כמה חודשים הבת שלי היתה צריכה לעקור שן בינה כלואה. חיפשתי לה רופא כירורגי פרטי וכל כך שמחתי שמצאתי באינטרנט את האתר של פרופסור, מנהל מחלקה בבית חולים שיש לו קליניקה פרטית המתמחה לעקירות מהסוג הזה. כשהתריס החשמלי בסלון נפל וברגע אחד נפל אצלנו בבית חושך ועוד באמצע הסגר הראשון, תוך שעה מצאתי באחד האתרים של בעלי מקצוע מישהו מקסים שבא באותו היום והחליף לנו את הרצועה. כשאני מחפשת אנשים שיעזרו לי בעסק שלי, אני בדרך כלל מוצאת אותם מתוך קבוצות הנטוורקינג שלי, אנשים מקסימים שעליהם אני סומכת מתוך היכרות קרובה. אני כל כך שמחה ומאושרת שאני מוצאת נותן שירות שאני צריכה וזה קורה כי הם כותבים, מפרסמים, משתפים ודואגים ליידע בדיוק מה הם עושים.


זה שיווק! ככה שיווק עובד. זה לא לדחוף, ולא לרוץ אחרי לקוחות. זה לא לנג'ס ולא להתחנן שיקנו מאתנו. שיווק זה פשוט לאפשר לאנשים לדעת מה אנחנו עושים ואיך אנחנו יכולים לעזור לאחרים. אם יש לכם פתרון לבעיות שאנשים צריכים וזקוקים לו, אם יש לכם דרך לשפר לאנשים את איכות החיים, עופו על זה. ספרו לעולם - זו השליחות שלכם. זוהי חובתכם. תעשו את זה לא בשביל למכור ולדחוף אלא כדי שיידעו שאתם קיימים. ומי שירצה יקנה. מי שלא, לא. אבל תהיו שם בחוץ וספרו. זו חובתכם.

שיווק יכול להיות נוח. טבעי. וגם מהנה.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרה כדי ללמוד איך לעשות את זה בדרך שמתאימה לכם, אני כאן - במרחק של לחיצה :)



מגוון של כפכפים לנשים על הריצפה ללא זוגות






29 צפיות0 תגובות
bottom of page