למה שיבואו דווקא אלי? טיפ שיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

למה שיבואו דווקא אלי? טיפ שיווק למטפלים

עודכן: 23 באוג׳ 2021

למה שמישהו יבחר להגיע דווקא אליכם ולא לאלפי מטפלים ומאמנים אחרים? מה יגרום לו להרגיש ולהבין שאתם יכולים לפתור לו את הבעיה? מה יש בכם שאין באחרים?

שאלות טובות, נכון?


שאלות גם מאד חשובות שכדאי מאד שלכל מטפל תהיה תשובה שתשכנע לא רק אחרים אלא גם את עצמו.

את הפוסט הזה אני מקדישה לכל אותם המטפלים שמנסים לפצח את הייחוד שלהם בשוק מוצף מטפלים ומאמנים.

בבסיס עומדת ההנחה שמי שיפנה אלינו ויתעניין בטיפולים שלנו, הם אותם האנשים שמרגישים שאנחנו מבינים אותם. זה יכול להיות מאיזה פוסט שכתבתם או סרטון שצילמתם או אפילו מהיכרות או מפגש מקצועי.

כשאנחנו מראים ללקוחות הפוטנציאליים שאנחנו מבינים אותם יותר מכל אחד אחר, אנחנו הופכים להיות הבחירה הברורה עבורם.

כי למה, למשל, שיבחרו במישהו אחר ...

- כשאתם הייתם בדיוק במקום שהם נמצאים בו היום

- כשאתם מבינים בדיוק איך זה מרגיש

- כשאתם יודעים למה הם תקועים ולא מצליחים להתקדם

- כשאתם יודעים את הדרך להוביל אותם בדרך הקצרה ביותר לתוצאה שהם מחפשים

- כשאתם מבינים בדיוק מה הם רוצים

- כשאתם בעבר עברתם בעצמכם את מה שהם עוברים עכשיו


זה בדיוק מה שמיקוד ובחירת נישה מאפשרים לכם - אתם הופכים לבחירה הטבעית ללקוחות שצריכים אתכם. זה מה שמאפשר לכם למשוך אליכם לקוחות מבלי להרגיש שאתם דוחפים ומתחננים "בואו לקליניקה שלי", ולא פחות חשוב מבלי להוריד מחירים ולהרגיש שאין סיכוי להצליח בשוק צפוף ומלא מטפלים.

במקום זה כל שעליכם לעשות הוא להבין מי קהל היעד שלכם, עם איזה בעיה הוא מתמודד ואיך אתם עוזרים לו להגיע לתוצאות שהוא מחפש.

ואז לצאת החוצה - להתחיל לשתף. להתחיל לפרסם!

ולאט לאט אנשים יתחילו לפנות אליכם כדי לבקש את עזרתכם. זה השיווק הכי נוח, קל וטבעי לקליניקה שלכם.

באמת. זה כל הסוד.


איך בוחרים את הלקוח האידאלי לקליניקה שלכם? כשפונים אלי מטפלים כדי שאעזור להם לקדם את הקליניקה שלהם, רבים מהם מספרים לי שהם תקועים כבר חודשים (ויש כאלה שגם שנים) כי הם לא מצליחים להחליט מי קהל היעד שלהם. פעם אחת הם חושבים שהם רוצים לטפל בנשים אחרי לידה ופעם אחרת הם חושבים שעדיף אולי להתמקד בנשים עם בעיות הורמונליות וככה הם מזגזגים ומבזבזים הרבה זמן ואנרגיות בלי להגיע להחלטה שלא נדבר על זה שהקליניקה בינתיים מדשדשת ולא ממש מתרוממת.


המפתח ללקוח האידאלי שלכם הוא למצוא את המקום הזה שהתשוקה שלכם, הכישורים שלכם והצורך בחוץ נפגשים. תשאלו את עצמכם קודם כל "למי אני הכי אוהבת לעזור ו/או באיזה בעיה אני הכי אוהבת

לטפל?". תזכרו במטופלים שהגיעו אליכם לקליניקה בעבר - למי התחברתם במיוחד? למה? באיזה בעיה אתם הכי אוהבת לעסוק?

ואז תעברו לשלב השני ותשאלו את עצמכם "במה אני טובה? האם יש תחום מסוים או בעיה ספציפית שאני מרגישה לגביה בטוחה ביכולות שלי לעזור?"


השלב האחרון מתייחס לצורך של אנשים בחוץ והמוכנות שלהם לשלם עבור פתרון הבעיה שאתם פותרים. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא "האם הבעיה הזאת מציקה להרבה אנשים? איזה פתרונות יש להם ועד כמה הם יהיו מוכנים להשקיע זמן וכסף כדי לפתור אותה?"

עכשיו תסתכלו על כל מה שכתבתם ותשאלו את עצמכם - האם יש חפיפה בין שלושת התחומים.

טיפ חשוב : תחפשו משהו שאנשים מחפשים בגוגל. מעט מאד אנשים מחפשים בגוגל איך להיות בריאים יותר, אבל הם כן יחפשו איך להוריד לחץ דם או לרדת במשקל.

זכרו, אנשים תמיד מחפשים פתרון לבעיה ספציפית שלהם.

נסו גם תמיד לחשוב מה מניע אנשים לעשות שינוי.

ואם אתם עדיין מסתבכים עם כל הנושא של התמקדות וקהל אידאלי או מתקשים לקבל החלטה ולצאת לדרך - אתם כמובן מוזמנים לכתוב לי כדי שנעשה את זה ביחד









90 צפיות0 תגובות
bottom of page