מה עושים כשמבקשים מאתנו הנחות? | שיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

מה עושים כשמבקשים מאתנו הנחות? | שיווק למטפלים

עודכן: 1 בדצמ׳ 2020

מטפלת מתוסכלת שיתפה הבוקר באחת מהקבוצות העסקיות שנמאס לה מזה שכל הזמן מבקשים ממנה הנחות. היא שאלה את חברות הקבוצה מה קורה אצלן. הדיון היה מרתק אז אני מביאה את הנקודות שהועלו כאן יחד עם ההמלצות שנתתי להן.

1. חלק מהמטפלות אמרו שככה זה. זה חלק מהתרבות הישראלית לנסות לקבל הנחה על כל דבר. חלק ממש לא הסכימו. 2. חלק מהמטפלות סיפרו שהן מכירות את זה היטב ובהחלט נותנות הנחה. אחרות אמרו שבשום פנים ואופן לא. הן מפנות למטפלים יותר צעירים. 3. כולן מרגישות עם זה לא נוח. הן שונאות את הבקשות להוריד מחירים. 4. כמה מהן אמרו שמי שמבקש הנחה, הוא כנראה לא לקוח מדוייק. הוא כנראה לא מבין את הערך של הטיפול ומגיע רק בגלל המחיר.

והנה מה שאני אומרת בנושא הטעון הזה: אני ממליצה להציג ללקוח הפוטנציאלי 2 מחירים שונים - 300 ש"ח עבור טיפול בודד או 1000 ש"ח עבור 4 טיפולים. 300 ש"ח עבור טיפול של שעה או 240 ש"ח לטיפול של 40 ד'. אפשר גם, למי שזה מתאים, להציע למשל טיפול נטורופתי ב- 300 ש"ח או ייעוץ נטורופתי יחד עם רפלקסולוגיה ב- 450 ש"ח. עצם הבחירה בין 2 אופציות שונות במחיר, מורידה את הסיכוי לבקשת הנחה. יש להם שתי אפשרויות והם יכולים לבחור את הנמוך יותר. תנסו את זה.

דבר נוסף וחשוב. לצערי רוב המטפלים עדיין מחזיקים בגישה מיושנת של החבאת המחיר עמוק עמוק בתוך הארון. התפיסה אומרת שלא חושפים את המחיר עד אשר הלקוח מתקשר, מדבר איתנו ושואל. חבל. כאשר המחיר שלנו גלוי יחד עם שאר הפרטים שלנו ונמצא בפרסום, בדף הנחיתה, באתר, מי שיתקשר אלינו הם הלקוחות שראו והסכימו למחיר. הם כבר מבינים את הערך שיש לטיפול שלכם עבורם. בהנחה שתדעו איך לנהל את השיחה, ברוב המקרים היא תסתיים בקביעת טיפול בקליניקה ובחיוך גדול. תנסו את זה. אז מה אתם אומרים?


73 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page