כמה עולה טיפול?
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

כמה עולה טיפול? תמחור טיפולים | שיווק למטפלים

עודכן: 9 בינו׳ 2021

"אבל איריס, איך אדע בכמה לתמחר את הטיפולים שלי?"

הנטייה של הרבה מטפלים בתחילת הדרך זה לתמחר את הטיפולים שלהם בזול. וכשאני אומרת זול, אני מתכוונת לזה שהרבה מוכנים לעבוד במחירים משפילים.


מטפל ברפואה סינית שלוקח 100 ש"ח לטיפול, מאמנת זוגית שלוקחת 80 ש"ח. ברררר... זה עושה לי צמרמורת. למדו כל כך הרבה. השקיעו כל כך הרבה שנים וכסף.

ולמה זה קורה? כי הם לא מרגישים ולא מאמינים שיש להם מספיק ערך לתת, שלא נדבר על ניסיון ומקצועיות. בכך שהם מבקשים מחירים נמוכים, הם בעצם מורידים את הציפיות מעצמם וגם מהמטופל. אם הטיפול לא יהיה מוצלח, לפחות המטופל לא שילם הרבה.

לכולנו יש בתחילת הדרך בעיות בטחון. אבל אם נתמחר ככה לא נצליח לשרוד. ואתם יודעים משהו, מחירים נמוכים לא באמת מביאים מטופלים. ואם הם מביאים, הם מביאים את אלו שאנחנו לא ממש רוצים בקליניקה.

אז מה עושים? איך אפשר לבקש מחירים טובים גם בתחילת הדרך? ניל גיימן אומר אתם יכולים להיות טובים בשניים מתוך שלושה דברים, ותסתדרו יופי בחיים. שלושת הדברים הם: 1. מקצועיות 2. גמישות 3. נחמדות, תשומת לב ויחס אישי

בתחילת הדרך, מה לעשות אנחנו עדיין לא מקצועיים. הזמן והניסיון יעשו את שלהם. אבל אנחנו בהחלט יכולים לשים דגש על שני הגורמים האחרים - הגמישות שלנו לבוא לקראת המטופלים, למשל מבחינת שעות הטיפול, מיקום וכו'. מעסה רפואי שליוויתי לאחרונה הציע טיפולים גם בשבתות לאלו שסובלים וחייבים לקבל מענה מיידי. מטפלת אחרת מציעה שירות בבית הלקוח. דיאטנית שבנוסף לביקורים בקליניקה שלה מקיימת פגישות הדרכה לקניית מזון בסופר. כל זה מאפשר לכפר על תחושת חוסר הניסיון של מטפלים בתחילת הדרך מבלי לעבוד במחירים נמוכים מדי.

אתם צריכים להרגיש טוב עם הסכום שמשלמים לכם. אתם חייבים להרגיש שמה שאתם מבקשים עבור הטיפולים שלכם תואם לערך שאתם שאתם מעניקים ללקוחות שלכם. לא הקמתם קליניקה כדי להרגיש פראיירים. ואם כן, בבקשה תתקנו את זה. זה בידיים שלכם 📷:)


57 צפיות0 תגובות
bottom of page