איך לצאת לדרך בלי לדעת את כל הדרך? טיפ שיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

איך לצאת לדרך בלי לדעת את כל הדרך? טיפ שיווק למטפלים

כשהייתי דיילת אוויר באל על לפני הרבה מאד שנים דרשו מאתנו להכיר את כל מסלולי הטיסה. היינו צריכים לדעת בעל פה בדיוק מעל איזה מדינות הטיסה עוברת בדרכה ליעד.

לא ממש הבנתי את הנוסעים האלה שבאמצע הלילה היו עוצרים אותי במעבר כי ממש חשוב להם לדעת איזה מדינה זאת שם למטה עם האורות. בדרך כלל הייתי מסתכלת מהחלון ואז בביטחון מלא אומרת להם ״צרפת״ או ״אנגליה״. שילכו לבדוק.

גם היום, נאום הפתיחה של הטייסים בכל טיסה כולל פרטים מדויקים של מסלול הטיסה, "נחצה פה ונחצה שם ונטוס מעל זה ומתחת להוא".


איך זה קשור להצלחה עסקית ושיווקית למטפלים?

כשיוצאים לדרך חדשה עם חלום מרגש, גדול וחשוב כמו להקים קליניקה מצליחה, להתחיל לטפל או להתחיל לבנות סדנאות או להעביר הרצאות, אנחנו מאד מפחדים מהמסלול.

הוא נראה לנו ארוך מדי.

קשה מדי.

גדול מדי.

מפחיד מדי.

 ואז עולות השאלות - איך נעשה את זה? איך נעמוד על הבמה? איך נשווק את הקליניקה? איך נפרסם? איך נקים אתר? איך נחשוף את עצמנו? מאיפה יגיע הכסף?


מצד אחד, היעד ברור לנו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, לאן אנחנו רוצים להגיע.

אבל מהצד שני, אנחנו מאד מוטרדים ממה שמחכה לנו בדרך.

בגלל זה הרבה פעמים אנחנו מחליטים בכלל לא להמריא ומוותרים על הכל.

אז מה דעתכם לא לחשב את המסלול

ליעד. תחליטו לשחרר את ה- "איך" להגיע לחלום.

צאו לדרך ותחשבו ותתכננו

 רק את הצעד הבא.


הקסם הוא שבדרך יהיו לכם הרבה הפתעות. רוחות גביות מצוינות, אנשים טובים שיעזרו לכם, קיצורי דרך מפתיעים. ככה תתקדמו עד שתנחתו בהצלחה ביעד.

ואחרי הנחיתה המוצלחת, אל תשכחו את המחיאות כפיים סוערות.





29 צפיות0 תגובות
bottom of page