איך לגרום למטופלים שלנו להגיד עלינו שאנחנו פשוט "ואוו" טיפ שיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

איך לגרום למטופלים שלנו להגיד עלינו שאנחנו פשוט "ואוו" טיפ שיווק למטפלים

עודכן: 11 בספט׳ 2023

תגידו. נכון שהייתם רוצים להמם את המטופלים שלכם, לגרום להם לצאת בהתלהבות מהקליניקה ולרוץ לספר לחבר'ה "ואוו, אתם לא מאמינים איזה מטפלת מדהימה"

זה מה שנקרא בשיווק "אפקט הוואו", אותה פעולה שנעשה עבור המטופלים שלנו שתהיה כל כך יוצאת דופן ומפתיעה עבורו, מה שיגרום לו לומר רק מילה אחת ויחידה והיא… "וואו". זה מה שהופך את המטופלים שלנו משבעי רצון לכאלה שעפים עלינו ושמעצם ההתלהבות שלהם רצים לספר עלינו.

כשהמטופל שלנו מקבל מאתנו שירות שהוא לא מצפה לו, משהו שהוא מעבר לציפיות שלו מהטיפול שלנו, הוא כל כך מופתע ומאושר שעשינו עבורו מעל ומעבר שהוא לא רק חוזר לעוד ועוד טיפולים אלא ממליץ ומביא גם מטופלים חדשים. הוא הופך להיות שגריר שמרצונו עוזר לנו לגייס לקוחות חדשים.


אני תמיד מספרת בהרצאות על הפיזיוטרפיסטית המדהימה שלי שכששמעה שאני מתאמנת בחדר כושר הציעה שכדאי שהיא תגיע לאימון כדי לוודא שאני עושה את התרגילים כמו שצריך ולא מזיקה לעצמי. זה היה"ואוו" ובאותו הרגע היא קנתה אותי לכל החיים שכן בהחלט לא ציפיתי ממנה לעזוב את הסטודיו העמוס שלה ולנסוע לאזור שלי, להשקיע מהזמן שלה כדי לוודא שאני לא מזיקה לעצמי. ואוו! ומאז, אני לא מפסיקה לדבר עליה בכל מקום, שלא נדבר על כמה המלצות היא קיבלה ממני.

ויש לי גם מטפל ברפואה סינית אותו בחיים לא אעזוב. אני מגיעה אליו באדיקות פעם בחודש אבל יודעת שאם במהלך החודש לא ארגיש טוב, ייתפס לי שם או יכאב לי פה אני יכולה בכל שעה להגיע אליו לקליניקה, לדפוק בדלת ולקבל טיפול sos במקום וללא תשלום. איזה ואוו, נכון?

ומה עם הדיאטנית שאחרי מספר פגישות בקליניקה מציעה להתלוות לקניות בסופר יחד עם הלקוחה כדי לעזור לה לבחור נכון. בהחלט "ואוו" כי רוב הדיאטניות הרי עושות את זה. ומה עם אותה מטפלת רגשית שמכינה למטופלים שלה בקבוקים קטנים ויפים עם שמנים ארומתרפיים אותם היא מעניקה להם כמתנה במהלך הטיפולים ולפי צורך. לגמרי ואוו, לא?

אני מזמינה אתכם ליצור את "הואוו" אצל הלקוחות שלהם. תפתיעו אותם והם יהיו שלכם לתמיד.

A FLOWER BOUQUET bridesmaid


89 צפיות0 תגובות
bottom of page