איך להפוך את השיווק למטפלים לקל, פשוט וטבעי? | ייעוץ עסקי ושיווקי למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

איך להפוך את השיווק למטפלים לקל, פשוט וטבעי? | ייעוץ עסקי ושיווקי למטפלים

עודכן: 9 בינו׳ 2021

כמה שאנחנו אוהבים לסבך לעצמנו את השיווק. יש לנו נטייה לחפש פתרונות מורכבים, כאלה שדורשים מאתנו לעשות הרבה פעולות שלא מתאימות לנו, לעתים גם יקרות, כי אמרו לנו שזה מה שצריך, כי זה מה שכולם עושים, כי חייבים. אבל כל הזמן הזה, הפתרונות הטובים והיעילים נמצאים ממש מתחת לאף שלנו. ככה שוכבים ורק מחכים שנאסוף אותם. ככה צריך להיות השיווק שלנו. קל. קרוב. טבעי. איך להפוך את השיווק למטפלים לקל, פשוט וטבעי?


היא הגיעה אלי לפגישה ראשונה עם מחברת מלאה בשאלות. היא רפלקסולוגית ומעסה שמטפלת כבר קרוב לעשר שנים בעיקר בכאבים. הקליניקה עובדת יפה אבל היא רוצה עוד מטופלים. עד עכשיו כולם הגיעו אליה מפה לאוזן אבל זה לא מספיק. אז היא באה להתייעץ איתי כי היא שמעה שהיא חייבת עמוד עסקי (אבל לא מאמינה שהיא תצליח לכתוב כי זה לא היא). אמרו לה שחשוב מאד פרסום ממומן בפייסבוק. ואיזה יועץ אחר המליץ לה על קידום ממומן בגוגל. היא סיפרה לי שלא מזמן שילמה כמה אלפי שקלים על כתבות תדמית באיזה אתר מקומי שהביאו לה, נאדה.

ואז, היא סיפרה לי איפה הקליניקה שלה. לא פחות ולא יותר בתוך מרכז ספורט, כזה עם חוגי ספורט לכל הגילאים, חדר כושר, הרצאות וכו'. 1500 משפחות מנויות, אבל, היא מיהרה לספר לי שאף אחד לא מגיע אליה מתוך המרכז. לדבריה, הם כולם חולפים על פני הקליניקה. מה עשתה כדי שיגיעו? כלום! אבל יש כמה מדריכי כושר שהם ממש חברים שלה. מנהלת המרכז ממש אוהבת אותה ושותה אצלה קפה כמה פעמים בשבוע.

אז מה יש לנו פה. מטפלת שנמצאת פיזית בדיוק איפה שהמטופלים שלה מסתובבים - לקוחות עם כאבים, עם פציעות ספורט, כאלה שלא יזיק להם עיסוי כזה או אחר וכולם עם מודעות גבוהה לגוף שלהם. אבל היא מחפשת איך להביא מטופלים חדשים אי שם, רחוק רחוק, הרבה מעבר הקשת, בזמן שכולם נמצאים מתחת לאף שלה.

אז הסתכלנו מתחת לאף שלה. תראו כמה פשוט. 1. תמונה של הקליניקה הסבירה לי איך זה שכולם חולפים אותה באדישות. אין שלט, אין אווירה, אין וילונות. הקליניקה נראית כמו משרד תיווך או הנהלת חשבונות. 2. פגישה עם מנהלת המרכז כדי לגייס אותה לקידום הקליניקה, כגון פרסום ודיוור של הטבה ייחודית לחברי המרכז. פרסום מאמרים בדיוורים השוטפים, בדיקה של קיום הרצאה בנושא מניעת פציעות ספורט 3. שיתופי פעולה עם מדריכי הכושר שנמצאים במגע עם מתאמנים שסובלים לעיתים מכאבי שרירים ופציעות ספורט. להפוך אותם לשגרירים בתמורה להטבה כספית על כל מטופל שישלחו לקלינקה. וזו רק ההתחלה. ויש עוד כל כך הרבה מה לעשות. קרוב מאד. זול מאד. טבעי מאד. מה יש לכם מתחת לאף...

📷

113 צפיות0 תגובות
bottom of page