חולמים על קליניקה מצליחה? תנו לעצמכם זמן! שיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

חולמים על קליניקה מצליחה? תנו לעצמכם זמן! שיווק למטפלים

עודכן: 11 בספט׳ 2023


"כתבתי כמה פוסטים. שום דבר לא קרה. חוץ מכנה לייקים אף אחד לא פנה אלי". זה מה שהיא סיפרה לי כשהיא התקשרה. היא סיפרה לי שפתחה קליניקה חדשה לפני 3 חודשים והחלה לשווק את הטיפולים שלה. היא עשתה את מה שכולם אמרו לה לעשות - התחילה לפרסם פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם פעמיים בשבוע ולייצר תוכן. היא היתה בטוחה שאחרי הפוסט הראשון יגיעו אליה פניות, אבל בפועל לא קרה כלום והיא כבר מיואשת כי זה "פשוט לא עובד". אני בטוחה שאתם מכירים את זה - כולנו רוצים תוצאות מהירות ומיידיות ובטוחים שברגע שנצא לדרך ונפתח את הקליניקה, המטופלים יעמדו בתור וידפקו חזק על הדלת.

האומנם?


לא מעט מטפלים שאני פוגשת מגיעים עם האשליה שברגע שיקימו קליניקה, יפתחו דף עסקי ויתחילו קצת לשווק ולפרסם, המטופלים פשוט יזרמו אחד אחרי השני וכל מה שיהיה להם לעשות זה למלא את היומן בטיפולים ולהוציא קבלות. ואז כשזה לא קורה מהר כמו שדמיינו, הם מתחילים להרגיש שמשהו לא בסדר איתם. הם מתעייפים, מתייאשים, נעצרים (זה השלב שהם גם נעלמים) עד שהם מוותרים לגמרי וחוזרים בתסכול לחיי השגרה שהיו להם לפני כן. חלומות ותשוקה זה דבר נפלא אבל לצידם גם צריך להיות מציאותיים. הקמה של קליניקה זה עסק לכל דבר ועסק לא מצליח ברגע אחד והוא לא מתמלא בן לילה. הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, מה לעשות, לא עומדים בחוץ ומחכים בקוצר רוח שנסיים ללמוד. זה לא עובד ככה. הדברים לוקחים זמממממן.

כשיצאתי לדרכי העצמאית לפני 10 שנים, לא היה לי שמץ של מושג מה אני הולכת לעשות. אני זוכרת את זה כמו עכשיו. סיימתי לימודים במכון וינגייט, קיבלתי את התעודה שלי כמאמנת לקידום בריאות והיה לי ברור שאני הולכת לעשות עם זה משהו. עזבתי את העבודה שלי כמנהלת וקיבלתי החלטה שאני יודעת היום שאם לא הייתי מקבלת אותה, לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי. קיבלתי את ההחלטה שאני נותנת לעצמי מתנה - שנה שלמה. כן. כן. שנה להתחרבש, לגלות, לנסות, ליפול ולקום. התארגנתי עם פיצויים, אבטלה וחסכונות וקניתי לעצמי זמן ושקט. בלי לחפור - ״נו מה יהיה? עברו חודשים ולא קורה כלום״. עדכנתי את המשפחה שאני יוצאת להרפתקה לגלות מה אני הולכת לעשות ושזה ייקח לי זמן וככה קיבלתי מהם גם תמיכה וגם שקט.

אני יודעת היום שזה מה שהציל אותי ומנע ממני לנטוש לפני הפריצה הגדולה. כל פעם שהרגשתי שהדברים לא עובדים, שאני לא מתקדמת לשום מקום, שזה לא הולך לשום מקום, הזכרתי לעצמי שיש לי עוד זמן - עוד 6, 4, 3 חודשים. מי שמבין שהקמה של קליניקה זה לא הוקוס פוקוס ומפרגן לעצמו את הזמן הנדרש תוך כדי עשייה מתמדת בסופו של דבר יגיע לגן עדן. בחיי! אחרי מסע של כמה שנים, אני יכולה לספר לכם ששווה להגיע לכאן:) אז צאו מהתמימות. הרבה סבלנות, נחישות, התמדה והמון עשייה בלתי פוסקת. זו הדרך היחידה להצלחה. וכמובן תשתדלו גם ליהנות מהדרך. היא בסך הכל יפה ומרגשת.


כדורים פורחים בשמיים כחולים


85 צפיות0 תגובות
bottom of page