כמה מילים על ליווי עסקי למטפלים ולמה זה הרבה יותר מייעוץ
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

כמה מילים על ליווי עסקי למטפלים ולמה זה הרבה יותר מייעוץ

עודכן: 15 בדצמ׳ 2019

מטפלת שהגיעה אלי לליווי אישי סיפרה שהקימה לפני מספר חודשים קליניקה אבל היא ריקה. המעט מטופלים שיש לה הם בעיקר חברים ומשפחה. אין לה נוכחות דיגיטלית ברשת - העמוד העסקי לא פעיל, אין לה אתר ואפילו לא כרטיס ביקור.

היא הגיעה אלי כמוצא אחרון רגע לפני שהיא מוותרת וחוזרת לעבודה בחנות הטבע. נראית עייפה, מיואשת ומתוסכלת. מרגישה כישלון מכך שהקליניקה לא מצליחה להתרומם. שלא נדבר בכלל על הביטחון העצמי שלה שנפל לתהום. אני שומעת ממנה ״אני כנראה לא מטפלת מספיק טובה״ וכל מיני משפטים שעושים לי צמרמורת.

הסתכלתי עליה. הקשבתי לה והבנתי מיד שלמרות שיש לנו המון עבודה, לפני הכל צריך לטפל במשהו אחר. בניצוץ שלה. במצבים כאלה מה שחשוב זה להשתמש במה שיש ולייצר הצלחה מיידית גם אם קטנה וצנועה- להביא מטופל חדש אחד לקליניקה - כדי למלא אותה באנרגיות שיחזירו לה את התשוקה, הבטחון והמוטיבציה להמשיך בדרך בנחישות וכמובן בהנאה.

אז מה עשינו? התיישבנו מיד לכתוב הודעה לכל אנשי הקשר הרלוונטיים שלה שרובם בכלל לא יודעים בדיוק מה היא עושה. ניסחנו הודעה נחמדה שמספרת על הקליניקה ועל איך היא עוזרת למטופלים יחד עם הנעה ברורה לפעולה של ״אם אתם מכירים נשים שסובלות מכאבי... אשמח אם תפנו אותן אלי״.

היא מאד חששה לשלוח את ההודעות (טבעי לגמרי) אז עשינו את זה ביחד. ואתם יודעים מה קרה? התגובות היו נפלאות. אנשי הקשר חיזקו, נרתמו לעזור. שבועיים אחרי זה, היא סיפרה לי שהיא מרגישה שיש תנועה. משהו זז. קורים דברים. יש פניות. היא על הסוס. הברק חזר לה לעיניים. המוטיבציה להמשיך בדרך התעוררה מחדש, שלא נדבר על הביטחון העצמי. עכשיו עם האנרגיה הזאת אפשר לדהור רחוק, כלומר להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד במרץ כדי להפוך אותה למטפלת מוכרת. בולטת. מבוקשת ואת הקליניקה לסיפור הצלחה.

ליווי עסקי אישי 1:1 יכול לעשות פלאים, לקצר את הדרך להצלחה, למלא בסיפוק וגאווה. עבורי התהליך הוא הרבה מעבר לתוכנית עסקית של איך לשווק ומה לפרסם. זה לא העתק - הדבק. זה קודם כל להתחבר ממקום עמוק למטפל, לחקור, להכיר ולהבין אותו, את המחסומים שלו, את החוזקות, את החולשות. את האמונות. את האהבות. ורק משם לצאת לדרך כזו שמותאמת במיוחד עבורו באופן אישי.

אני מזמינה אתכם, מטפלים יקרים, לא לוותר על החלום הגדול שלכם. צרו איתי קשר כדי שנהפוך את הקליניקה שלכם לסיפור הצלחה, ב-י-ח-ד

32 צפיות0 תגובות
bottom of page