למה הקליניקה לא מתמלאת ומה באמת אפשר לעשות כדי לשנות את זה | שיווק קליניקה פרטית
- איריס אסיה
- לפני 7 ימים
- זמן קריאה 3 דקות
כשיש קליניקה אבל אין תנועה
אתם כבר לא בתחילת הדרך. יש קליניקה, יש ניסיון, יש תעודות, אפילו כמה מטופלים שממליצים. ובכל זאת אין מספיק פניות, אין מספיק טיפולים, והיומן רחוק מלהיות מלא. לפעמים זה מרגיש מתסכל. אתם משקיעים הרבה - כותבים פוסטים, מפרסמים, מספרים לחברים ועדיין זה פשוט לא זז.
אם זה מוכר לכם, חשוב שתדעו - אתם לא לבד, וזה לא אומר שאתם לא טובים. זה רק אומר שיש משהו בשיווק הקליניקה, במסר או בנראות שלא עובד, וצריך רגע לעצור ולכוון מחדש.
שיווק הקליניקה לא באמת מספר מי אתם
רוב המטפלים שאני מלווה עובדים קשה מאוד, אבל כמעט תמיד חסרה להם בהירות. הם מדברים על טיפול, על איזון, על חיבור גוף ונפש אבל לא באמת אומרים מה מביא אנשים דווקא אליהם. שיווק הוא לא לצעוק חזק יותר. שיווק הוא לדבר ברור יותר איך אתם יכולים לעזור לפתור בעיות, איך אתם יכולים לעזור למטופלים שלכם. הוא הדרך לספר לעולם מי אתם, במה אתם מאמינים, ומה מייחד את הדרך שלכם מתוך כל מאות המטפלים האחרים. כשזה לא קיים, גם אם יש לכם אתר, פוסטים יפים ועמוד פייסבוק פעיל המטופלים פשוט לא מתחברים.
תבדקו למי אתם באמת מדברים
הטעות הכי גדולה היא לנסות לפנות לכולם.כשמטפל אומר לי “הטיפול שלי מתאים לכולם”, אני כבר יודעת שהשיווק שלו לא יעבוד.אנשים מחפשים מישהו שמבין בדיוק את מה שהם עוברים. אם תכתבו פוסט על “איזון גוף ונפש” אף אחד לא יעצור. אבל אם תכתבו על הלילות הארוכים של אישה אחרי לידה שאין לה כוח לקום מהמיטה - היא תרגיש שמישהו סוף סוף מבין אותה.ככל שתהיו מדויקים יותר, כך תיצרו אמון מהר יותר.
איך אתם נראים - רושם ראשוני בשיווק הקליניקה
לפני שמישהו מתקשר אליכם, הוא כבר ביקר בעמוד הפייסבוק שלכם, באתר, באינסטגרם. הוא ראה את התמונות, את הצבעים, את המילים. אם זה מרגיש לא מקצועי, לא מזמין, או פשוט לא מסונכרן עם מי שאתם - זה עלול לעצור אותו. לא עניין של “עיצוב יפה”. זה עניין של אמון. הקליניקה שלכם, האתר, הפרסומים - כולם צריכים לשדר את אותו מסר: אני מקצועי, אני נגיש, אני כאן באמת לעזור. אל תוותרו על זה.
כתיבה שיווקית - תכתבו מה שהמטופלים שלכם מרגישים
רוב המטפלים נתקעים כשהם כותבים פוסטים כי הם מנסים “לכתוב נכון”. אבל כתיבה טובה היא כתיבה שמדברת פשוט, בגובה העיניים עם לב פתוח. אל תכתבו רק על עצמכם - תכתבו עליהם. על הכאב, על הפחד, על התקווה, על היום שבו משהו משתנה. כשמישהו מרגיש שאתם מבינים אותו, הוא יבחר בכם גם בלי שתנסו למכור. זה מה שיוצר תנועה אמיתית לקליניקה.
אל תחכו למושלם - תתחילו לזוז
מטפלים רבים מחכים “עד שיהיה לי אתר”, “עד שאשפר את התמונות”, “עד שאדע איך לנסח”.ובינתיים הזמן עובר. הדרך היחידה למלא קליניקה היא לצאת החוצה, להתחיל לדבר, לשתף, להראות נוכחות. מה שלא עובד - תתקנו תוך כדי תנועה. אבל אל תחכו לרגע שבו תרגישו מוכנים, כי הוא לא יגיע. העשייה עצמה היא זו שמביאה בהירות ותוצאות.
לא מצליחים לשווק את הקליניקה בעצמכם? זה לא כישלון - זה סימן לבקש עזרה
להקים ולשווק קליניקה לבד זו משימה לא פשוטה.יש תקופות שבהן הכול נראה תקוע, גם כשעושים הכול “נכון”. לפעמים כל מה שצריך זה מישהו מבחוץ שיראה את התמונה כמו שהיא, ישאל את השאלות הנכונות ויעזור לכם לחדד את הדרך.זה לא חולשה לבקש עזרה - זו הדרך לצמוח.
לסיום, הצלחה בשיווק קליניקה מתחילה בבחירה
לא בבחירה של שיטה או של שיטה לפרסום, אלא בבחירה בכם. כשאתם מחוייבים באמת להצליח, משקיעים בעצמכם ובשיווק שלכם, לומדים לדבר בבירור ומבינים כמה חשוב לשמור על עקביות - דברים מתחילים לזוז. לאט לאט, הקליניקה מתמלאת ואתם חוזרים להרגיש את מה שהניע אתכם מלכתחילה - הרצון לעזור לאנשים.
אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת את הקליניקה שלכם צעד קדימה, אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ אישית למטפלים ומאמנים. ביחד נבדוק מה באמת עוצר אתכם ונבנה דרך פשוטה וברורה לשיווק שעובד.לחצו כאן לפרטים נוספים >>

תגובות