מה הקשר בין אפיית עוגה להקמת קליניקה | ייעוץ ושיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

מה הקשר בין אפיית עוגה להקמת קליניקה | ייעוץ ושיווק למטפלים

עודכן: 23 באוק׳ 2021

"אמא, את תהיי בסופר היום, במקרה?" זה מסוג ההודעות שבסבטקסט יש "אמא, את הולכת היום לסופר!". היא רוצה לאפות עוגה. יש מתכון חדש של ההיא מהאינסטגרם. קיבלתי מיד רשימה מפורטת של מצרכים.


ותוך כדי תנועה בין המדפים התחלתי לחשוב - עוגה מתחילים לאפות אחרי שיש מתכון, נכון? כלומר, לא נתחיל לקנות מצרכים לפני שיש לנו מתכון ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, נכון? אז למה כל כך הרבה מטפלים יוצאים לדרך ומקימים קליניקה לפני שיש להם מתכון? זו בדיוק השיחה שהיתה לי עם מטפלת חדשה לפני כמה ימים. יש לה כל מיני מצרכים - דף עסקי, כרטיס ביקור, תוכן שהיא מעלה, תמונות, מדריך מתנה שכתבה ואפילו כמה סרטונים. א-ב-ל אין לה מתכון!

היא לא יודעת לאן היא רוצה להגיע. היא לא יודעת מה היא בדיוק מוכרת, מי קהל היעד שלה, למה שיבואו אליה, מה הייחוד שלה. ובגלל שאין לה מתכון, לא קורה בקליניקה שלה כלום. אין לה לקוחות. היא מערבבת, שופכת, לשה מהבוקר עד הלילה, משקיעה את נשמתה אבל לא יוצאת לה עוגה. סתם בלילה חסרת צורה. זה באמת מאד מתסכל. אבל ככה זה כשיוצאים לדרך בלי תוכנית, בלי אסטרטגיה. בלי מתכון. אל תעשו את זה. זה לא עובד ככה.

לפני שיוצאים לדרך, לפני שמצהירים לעולם שפתחנו קליניקה צריך לתכנן - לבנות את היסודות של העסק, להכין אסטרטגיה חכמה. זה הסוד להצלחה וגם לעוגה טעימה. מטפלים יקרים, אם גם אתם מרגישים שאתם סתם מערבבים ומערבבים ולא קורה כלום, תעצרו, תנוחו קצת ודברו איתי. נאפה את העוגה ביחד. היא גם תתפח לגבהים. שלא נדבר על כך שתהיה טעימה.

23 צפיות0 תגובות
bottom of page