מה עושים עם הפחד הזה? | טיפ שיווקי למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

מה עושים עם הפחד הזה? | טיפ שיווקי למטפלים

דורית התקשרה אלי וסיפרה שסיימה ללמוד לפני שנתיים. יש לה חלום כבר המון שנים לעסוק באימון ולטפל בקליניקה מהבית. אפילו חדר מקסים כבר סידרה לעצמה עם כורסאות כחולות נוחות, עציצים ותמונות. אבל היא לא עושה כלום (חוץ מלהיכנס לקליניקה כדי לנקות אבק ולהשקות את העציצים).דורית היא לא היחידה. הרבה מטפלים שפונים אלי מרגישים תסכול כל כך גדול מכך שיש להם חלום, הם גם יודעים שהם יכולים א ב ל, הם לא עושים עם זה כלום. הסיבה העיקרית זה פחד. פחד להיחשף, פחד לטעות, פחד שיחשבו שאנחנו לא מספיק טובים, פחד לבזבז כסף, פחד שאף אחד לא יבוא או במילים אחרות פחד מדחייה. איזה תיק זה הפחדים האלה😫.

אני יכולה לספר לכם שעשיתי מחקרים גדולים מאד על הפחד שלנו להגשים חלומות. אני לא אמיצה גדולה והפחד ממה יגידו עלי ניהל אותי שנים רבות. מה שגיליתי זה, שאין באמת איזה גלולת קסם או שיקוי שמפיג את הפחד. הדרך היחידה להתמודד איתו זה פשוט להבין שהוא נמצא, להתיידד איתו ולדעת שהוא יהיה שם בצורה כזאת ואחרת ולצאת לדרך בכל זאת. העשייה שלנו היא בעצם הדרך היחידה לשתק את הפחד.


אבל, הטריק הוא לעשות את זה בצעדים קטנטנים כל כך שהפחד לא יבין שקורה פה משהו מפחיד. לקחת למשל צעד פיצי קטן קטן כמו לכתוב במחברת למה שיבואו אלי, לפתוח עמוד עסקי ולהשאיר אותו בינתיים פרטי, לקרוא כתבות על פתיחת קליניקה, ללכת למפגש נטוורקינג. ממש ממש בקטנה.

ולמי שניסה את זה כבר אבל זה לא כל כך עבד, ייתכן מאד שמה שיעזור זה ליווי צמוד, עזרה, מישהו שתעשו את זה איתו יחד, שישמור שהפחד לא ישתק. תשקיעו בחלומות שלכם. אל תוותרו. מוזמנים כמובן לפנות אלי לפרטים על הליווי האישי למטפלים כדי שביחד נתמודד עם הפחד ונצא לדרך.

37 צפיות0 תגובות
bottom of page