מה אתם מוכרים? מי שלא מבין לא קונה | ייעוץ עסקי למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

מה אתם מוכרים? מי שלא מבין לא קונה | ייעוץ עסקי למטפלים

עודכן: 26 בדצמ׳ 2020

סיימתי שיחה עם מטפלת חדשה. היא סיפרה לי קצת על עצמה ואחרי שדיברה ודיברה ודיברה, אמרתי לה "אני מצטערת אבל ממש לא הבנתי מה את עושה". ככה נולד הפוסט הזה --- אז, מי קם הבוקר ואמר לעצמו שהוא חייב למצוא מטפלת אינטגרטיבית רגשית הוליסטית בשיטת קראוזנר? מי התעוררה היום ואמרה לעצמה "זהו זה. אני נרשמת לסדנא ליצירת מציאות בכוח המחשבה בשיטת הקוד?״ מי כאן מחפש מטפל בנרות הופי?

אהה, לא אתם? גם אני לא. אין לי מושג גם מה זה. ואם אני לא מבינה מה מוכרים לי ומה יוצא לי מזה, אין סיכוי בעולם שאדפוק לכם על הדלת. מטפלים רבים מוכרים את השיטה ומשתמשים במילים שאף אחד לא מבין ואז מתפלאים שאין טלפונים, אין פניות, אין לקוחות. הקליניקה ריקה. כמה חשוב לרדת אל העם, לדבר בגובה העיניים ולדבר אל הלקוח הפוטנציאלי שקם בבוקר ואומר לעצמו שנמאס לו כבר להיות עצוב גם כשאין סיבה, או שהוא כבר לא יכול לסבול את כאבי הגב או שהגיע הזמן לטפל בחוסר הריכוז שדופק לו את החיים. בקיצור הבנתם. הלקוח הפוטנציאלי שלכם מדבר בשפה שהוא מכיר - שפת הכאבים שלו, בין אם פיזיים או בין אם רגשיים. כדי לגרום לו להבין שאתם הפתרון לבעיה שלו, אתם צריכים לדבר איתו בשפה שלו.

אז מה עושים? שואלים את עצמנו: מה קרה למטופל שלנו שגרם לו לקפוץ מהמיטה ולהתקשר אלינו? רק אחרי שהבנו למה, אז אנחנו מנסחים את המסר השיווקי שלנו שמדבר על הבעיה שלו בשפה שלו ולא עלינו ועל שיטת הטיפול שלנו. יום נפלא, איריס, מלווה ועוזרת למטפלים להפוך את הקליניקה שלהם להצלחה עסקית הבנתם? 😊


31 צפיות0 תגובות
bottom of page