פתחתם קליניקה עצמאית? קחו נשימה עמוקה | שיווק למטפלים
top of page
  • תמונת הסופר/תאיריס אסיה

פתחתם קליניקה עצמאית? קחו נשימה עמוקה | שיווק למטפלים

עודכן: 9 בינו׳ 2021



חלק מהמטפלים שאני פוגשת, מגיעים עם האשליה שברגע שיקימו קליניקה, יפתחו דף עסקי ויתחילו קצת לשווק ולפרסם, המטופלים פשוט יזרמו אחד אחרי השני וכל מה שיהיה להם לעשות זה למלא את היומן בטיפולים ולהוציא קבלות. ואז כשזה לא קורה מהר כמו שדמיינו, הם מתחילים להרגיש שמשהו לא בסדר איתם. הם מתייאשים, נעצרים (זה השלב שהם גם נעלמים) עד שהם מוותרים לגמרי וחוזרים בתסכול לחיי השגרה שהיו להם לפני כן.


זה בדיוק המקרה שהיה לי עם מאמנת לתזונה שהגיעה אלי לליווי עסקי כי היא הרגישה שלא משנה "כמה" היא עושה, שום דבר לא קורה. היא סיימה ללמוד בקיץ האחרון ויצאה לדרך בכל הכוח עם חלום גדול לעזור להרבה אנשים לרדת במשקל ולהיפטר מאכילה רגשית. היא פתחה עמוד עסקי, הדפיסה גלויה יפה, כתבה לעיתים קרובות ואפילו הצטרפה לקבוצת נטוורקינג. אבל, כל מה שעשתה עד כה, לדבריה, לא הביא לה לקוחות. חוץ מכמה חברות בודדות, היא אמרה שהקליניקה ריקה והתסכול גדול. אז, חלומות זה דבר נפלא אבל לצידם גם צריך להיות מציאותיים. הקמה של קליניקה זה עסק לכל דבר ועסק לא מצליח ברגע אחד והוא לא מתמלא תוך כמה חודשים. הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, לצערנו, לא עומדים בחוץ ומחכים בקוצר רוח שנסיים ללמוד ונפתח את הקליניקה. זה לא עובד ככה. קליניקה מתפתחת, הקהל שלנו מתבשל לאט ולומד להכיר אותנו ולכן הכרחי שנפרגן לנו מספיק זמן כדי לפתח ולקדם את הקליניקה.

חשוב לי מאד שתדעו שלא משנה כמה תשוקה יש לכם, כמה אתם מחוייבים, כמה אתם מוכנים להשקיע זמן וכסף, ייקח זמן עד שתתחילו לקבל טלפונים מלקוחות פוטנציאליים. מי שלא ייתן לעצמו את הזמן, פשוט לא יגיע לשלב שבו הקליניקה מתחילה להתמלא ולתפוס תאוצה. ולכן, אם גם אתם פתחתם קליניקה לפני חודשיים, ארבעה או אפילו שבעה ואתם עובדים ומשקיעים ומתאמצים פשוט קחו נשימה עמוקה ואל תעצרו. תמשיכו ותמשיכו ותמשיכו.

עליכם להיות בעשייה מתמדת, בחתירה להגשים את החזון שלכם למרות האתגרים והקשיים. קבלו החלטה שלא משנה מה יקרה, אתם לא יורדים מהמגרש. תחליטו שאתם חזקים יותר מהמכשולים שלכם. תתחייבו ללמידה מתמשכת, להתפתחות אישית, לקבל עזרה וייעוץ ולהטעין את עצמכם באופן קבוע במוטיבציה גבוהה.

אל תהיו תמימים לחשוב שמה שתתחילו יצליח מהר ומיד ואם לא אין טעם להמשיך. תעשו את כל ההכנות, תבנו לכם תוכנית, תהיו מקצוענים, אל תורידו את הרגל מהגז. הרבה סבלנות, נחישות והתמדה זו הדרך היחידה להצלחה.

44 צפיות0 תגובות
bottom of page