top of page

חיפוש
מה הטעות הנפוצה ביותר שמטפלים עושים בתחילת הדרך בשיווק הקליניקה? טיפ חשוב בהקמת קליניקה
מה קורה כשאנחנו מחליטים לצמצם את קהל היעד שלנו ולבחור נישה כמטפלים בקליניקה? השבוע התקשרה אלי מטפלת שישר ב-"הלו" כבר הרגשתי את הייאוש...
איריס אסיה
25 במאי 2024זמן קריאה 4 דקות


"הלו, אפשר לקבל פרטים על הטיפול שלך?" טיפ חשוב שיווק למטפלים
לפני מספר חודשים התקשרתי לרפלקסולוגית כדי לברר על הטיפולים שלה עבור חברה שסובלת כבר תקופה ארוכה מחוסר שינה שהפך אותה לבלתי נסבלת (ואני...
איריס אסיה
19 במאי 2022זמן קריאה 3 דקות


שיווק למטפלים מתחילים: 5 סיבות למה נוכחות דיגיטלית הכרחית למילוי הקליניקה
מטפלים ומאמנים רבים בתחילת הדרך חולמים על קליניקה מלאה בזכות שיחות כמו "שמעתי עליך מחברה" או "המליצו לי עליך בקבוצת הורים". זהו חלום מתוק ואותנטי ואני מאחלת לכם שתזכו לחוות אותו כמה שיותר! אבל בואו נשים את הדברים על השולחן. אם בעבר המלצה חמה הספיקה, היום, שיווק מפה לאוזן הוא כלי נהדר, אבל הוא כבר לא יכול לעבוד לבד. הוא זקוק לגיבוי חזק כדי להפוך קליניקה שקטה לקליניקה משגשגת ויציבה. כדי להבטיח זרם קבוע של פניות ולהתחיל למלא את הקליניקה, אתם חייבים להוסיף כלי שיווקי אחד עוצמתי
איריס אסיה
15 בנוב׳זמן קריאה 3 דקות


למה הקליניקה לא מתמלאת ומה באמת אפשר לעשות כדי לשנות את זה | שיווק קליניקה פרטית
כשיש קליניקה אבל אין תנועה אתם כבר לא בתחילת הדרך. יש קליניקה, יש ניסיון, יש תעודות, אפילו כמה מטופלים שממליצים. ובכל זאת אין מספיק...
איריס אסיה
11 באוק׳זמן קריאה 3 דקות


שיווק למטפלים ומאמנים בתחילת הדרך - איך לשווק ברוגע (בלי להרגיש שזה לא אתם)
מה הסיפור מאחורי "שיווק רגוע" ולמה הוא חשוב במיוחד למטפלים? אולי גם אתם שומעים את זה מכל עבר, "את חייבת להיות בפייסבוק, באינסטגרם,...
איריס אסיה
20 בספט׳זמן קריאה 3 דקות


ממטפלים ומאמנים לבעלי קליניקה מצליחה: המדריך המלא לפתיחה ושיווק קליניקה מצליחה 2025
פתיחת קליניקה. שתי מילים שמכילות עולם שלם של התרגשות, חלומות, וגם... פחד משתק. אחרי שנים של לימודים, התמחויות וצבירת ידע, מגיע הרגע הזה...
איריס אסיה
14 באוג׳זמן קריאה 5 דקות


למה השיווק של הקליניקה שלך לא עובד (ואיך לתקן את זה) שיווק קליניקה למטפלים
רוב המטפלים בונים את שיווק הקליניקה סביב עצמם. אבל מי שבאמת צריך לעמוד במרכז הוא המטופל. כך תגרמו למטופלים שלכם להרגיש מובנים לפני שהם...
איריס אסיה
12 ביוליזמן קריאה 3 דקות


"נותנים המון ערך ועדיין הקליניקה ריקה?" הטעות הגדולה של מטפלים בשיווק
תכירו את רונית. מטפלת ויועצת תזונה שמתמחה בליווי נשים אחרי לידה שרוצות לרדת במשקל בצורה טבעית ומאוזנת. היא משקיעה המון בשיווק – כל בוקר...
איריס אסיה
20 ביוניזמן קריאה 3 דקות


למה כדאי להפסיק לתת טיפים: איך לכתוב פוסט שיווקי שיביא מטופלים לקליניקה?
מטפלים ומטפלות בתחילת הדרך נוטים לחשוב שהדרך להביא פניות מהפייסבוק או האינסטגרם – היא פשוט לכתוב הרבה ולתת הרבה - ערך, טיפים, פתרונות...
איריס אסיה
24 במאיזמן קריאה 3 דקות


שלוש טעויות נפוצות שמטפלים עושים בשיווק הרצאות – ואיך להימנע מהן
רותי (שם בדוי), מטפלת בשיטת גוף-נפש, התקשרה אליי לא מזמן. היא נשמעה מתרגשת, אבל גם מתוסכלת, "אני מרגישה שהרצאה שלי יכולה באמת לעזור...
איריס אסיה
13 באפר׳זמן קריאה 3 דקות


3 צעדים חשובים לשווק את הקליניקה בלי להרגיש שמוכרים ודוחפים
כמה פעמים אמרתם לעצמכם ש-"שיווק זה לא בשבילי? אני אוהב לטפל, זה מה שלמדתי וזה מה שאני רוצה לעשות. מכירות זה לא הקטע שלי". אולי זה מרגיש...
איריס אסיה
14 במרץזמן קריאה 2 דקות


5 סיבות למה חשוב שלמטפלים תהיה נוכחות דיגיטלית גם כשהם רוצים שיגיעו אליהם לקליניקה מפה לאוזן? שיווק למטפלים
מטפלים רבים מספרים לי שהם חולמים שהקליניקה שלהם תהיה מלאה דרך שיווק מפה לאוזן בלבד – "שמעתי עליך מחברה", "המליצו לי עליך בקבוצת הורים"....
איריס אסיה
25 בינו׳זמן קריאה 3 דקות


bottom of page